Main content

Alert message

IKIMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMOS:

  • saugoti ir stiprinti vaiko fizinę ir psichinę sveikatą, garantuoti jo socialinį saugumą;

  • puoselėti vaiko galias (intelektines, emocijų, valios, fizines), lemiančias asmenybės brandą ir socializacijos sėkmę;

  • skatinti vaiko savarankiškumą, iniciatyvumą, kūrybiškumą, atskleisti ir ugdyti jo gebėjimus, puoselėti individualybę;

  • padėti vaikams suvokti ir perimti žmogiškąsias vertybes;

  • saugoti ir puoselėti vaikų kultūrą;

  • šalinti ugdymo(si) problemas tenkinant individualius vaiko poreikius;

  • užtikrinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo tęstinumą;

  • sudaryti galimybes vaikui laiku pasiekti mokyklinę brandą;

  • taikyti ugdymo metodo „Gera pradžia“ elementus;

  • kurti partneriškus vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų) ir mokyklos-daugiafunkcio centro santykius.

PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO PROGRAMOS:

  • ugdyti stiprią pažinimo motyvaciją turintį vaiką;

  • formuoti bendravimo su bendraamžiais įgūdžius;

  • ugdyti vaikų kūrybiškumą, jautrumą gamtai, menui, etnokultūrinėms vertybėms;

  • skatinti motyvuotą komunikacinės kalbos vartojimą, pabrėžiant kalbėjimo ir klausymo pirmumą; 

  • turtinti vaikų patirtį, sudarant tyrinėjimo, informacijos paieškos, problemų sprendimo situacijas;

  • organizuoti kūrybinės raiškos dienas, savaites, išvykas, šventes;

  • siūlyti priešmokyklinio amžiaus vaikams įdomių temų, projektų, žaidimų, žaislų, meno kūrinių ir kt.;

  • puoselėti ugdytinių galias, lemiančias jo asmenybės vystymosi ir socializacijos sėkmę, tinkamą brandumą mokyklai; 

  • padėti 6–7 metų vaikui įgyti kasdieniam gyvenimui ir sėkmingam ugdymui(-si) mokykloje-daugiafunkciame centre būtinų kompetencijų: socialinių, sveikatos saugojimo, pažinimo, komunikavimo, meninių;

  • taikyti ugdymo metodo „Gera pradžia“ elementus, atitinkančius vaiko amžiaus tarpsnio ir individualius ypatumus.

PRADINIO UGDYMO PROGRAMOS:

  • sukurti ugdymui(si) palankų psichologinį klimatą ir fizinę aplinką;

  • ugdymo procese atsižvelgti į individualius fizinius, psichologinius, sociokultūrinius ypatumus;

  • sukurti ugdymo turinį, atitinkantį ugdymo tikslus, jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumus;

  • taikyti ugdančią, skatinančią, psichofizines vaiko galias tausojančią vertinimo sistemą;

  • taikyti ugdymo metodo „Gera pradžia“ elementus, atitinkančius vaiko amžiaus tarpsnio ir individualius ypatumus.

PAGRINDINIO UGDYMO PROGRAMOS:

  • užtikrinti darnią prigimtinių mokinio galių plėtotę, puoselėti jo dvasinę kultūrą, pilietiškumą, tautiškumą;

  • siekti aukštų mokinių pasiekimų moksle, jiems įgyjant žinių ir išsiugdant bendruosius gebėjimus ir kompetencijas;

  • padėti mokiniams išsiugdyti komunikacinius gebėjimus, įgyti kompiuterinio raštingumo pagrindus;

  • sudaryti sąlygas mokiniams įgyti pilietiškumo ir patriotizmo pagrindus;

  • teikti informaciją ir rekomendacijas apie profesijas ir studijas;

  • atskleisti ir plėtoti kūrybines mokinių galias, ugdyti meninę ir estetinę kompetenciją;

  • puoselėti mokinių pasitikėjimą savo jėgomis, iniciatyvumą, savarankiškumą, nuostatą sveikai gyventi ir gebėjimą tobulėti;

  • teikti mokiniui būtiną pedagoginę, psichologinę, informacinę, specialiąją ir kitą pagalbą.